Reklamační formulář
[English]

Kontakt:

  • e-mail: info@cwj24.cz
  • telefon: +420 541 227 965
  • mobil: +420 605 209 200
  • GPS: 49°15'20.766"N, 16°35'29.008"E

GPS coordinates - main gate
Adresa:
   CWJ24, a.s., Karásek 13, 621 00 Brno
   IČ: 27754201
   DIČ: CZ27754201

Sociální sítě:

Co se aktuálně děje:


Pro zákazníky

Distribuční činnost má dvě důležité součásti: doručování zásilek na místo určení a komunikace. V tomto oddíle tedy představíme možnosti distribučního centra CWJ24 v rámci externího působení.

Doručování zásilek

Hlavním metodou doručování zásilek z distribučního centra přímo na maloobchodní prodejní jednotky (zejména parfumerie a drogerie bez centrálního skladu) jsou balíkové přepravní služby:

  1. PPL: hlavní partner pro doručování
Alternativou k těmto přepravcům jsou vlastní odběry zboží nebo využití kapacit již využívaných a odzkoušených přepravců.

Reklamace: při přebírání zásilek je potřeba dbát na kontrolu zásilky, reklamace přepravy se vyřizují přímo s dopravcem.

Balení: pro balení zásilek používáme technologie plněné vzduchem, které poskytují maximální ochranu a minimální odpad po skončení ochranné funkce.

Komunikace, Qucik Response, SRM

CWJ24 svým zákazníkům nabízí tyto možnosti společné komunikace:

  • Společná optimalizace toku zboží mezi výrobcem a obchodníkem.
  • Automatizace toku zboží a informací.
  • Výměna dat o realizovaných přesunech a stavu skladových zásob.
  • Společná analýza a hodnocení logistické situace.
  • Společné strategie v oblasti sortimentu.

Základem automatizace toků v logistice je v současnosti EDI. CWJ24 nabízí následující možnosti komunikace v rámci EDI:

  • ORDERS: objednávky
  • DESADV: dodací listy
  • INVOIC: faktury
  • RECADV: potvrzení příjmu zboží (testování)
  • PRICAT: elektronická kmenová data - slouží k zalistování artiklů, provádění změn a přenosy ceníků (testování)

Řízení dodavatelských vztahů SRM (Supplier Relationship Management) je další možností jak zlepšit přesnost a rychlost transakcí mezi partnery v dodavatelském řetězci. SRM zvyšuje přínosy společné spolupráce mezi jednotlivými stranami, přináší průběžné zlepšování a snižuje celkové náklady.